Youderm Face Cleansing Gel

Sivilceli ve yağlı ciltler için bir yüz temizleme jeli buldum. Henüz 'O Bir Star' diyecek kadar tecrübe etmedim kendisini. -Ki belirtmek isterim sivilceli bir cildim yok, ergen erkek kardeşimin satın aldığı bir jel- Eğer kullanan varsa tabi ki yorumlara beklerim.

Youderm Face Cleansing Gel






Sevgili kardeşcağızım dermatologa gitmişti artık, yüzü fena halde çünkü. İlaçlarını alırken eczanede tavsiye etmişler. Veee denemeye karar verdik.
Youderm bir ilaç firmasının ürünü aslında. O yüzden merak ettim diyebilirim. Hani ilaç firması ya çok etkili olmasını bekliyorum.





100ml' lik ambalajda. 33lira da fiyatı. Sabah akşam cilt temizliğini yapmasını söylemişler. Kokusu güzel, içinizi ferahlatan türden. Gerçekten kullanan varsa tecrübesini paylaşabilir mi? Çocuğun yüzünü çok bilmiş abla olarak daha kötü hale getirmek istemem.. :)

Yorum bekliyorum bu sefer... Görüşmek üzere. :)







2 yorum:

  1. Merhaba blog keşif etkinliği sayesinde blogunuzu keşfettim banada beklerim sevgiler :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. merhaba bloglar arası dayanışma sayesinde buldum sizi..bana da beklerim...

    YanıtlaSil