EYEKO Tartışmasız Bir Star

Eyeko' yu bilen bilir ama bilmeyenler için tanıtalım. İngiltere'nin  önde gelen göz makyajı markası. Maskaralar, eyelinerlar, farlar, kirpik şekillendiricisi ve göz kalemleriyle dolu dolu bir marka. İncelemeye başladığınızda hepsini almak isteyeceğinizi garanti ederim.

Black Magic Mascara ve Pembe renkli asansörlü göz kalemi benim favorilerim. Kendilerinden daha sonra bahsedeceğim. Çünkü şu anda beni heyecanladıran ürünü çok çok başka. :)

Eyeko Brow Gel!








Kaş rimelidir. Kusursuz ve belirgin kaşlar için tasarlanmış. Tek harekette kolaylıkla seyrek kaşlarınızı şekillendirip belirgin görünmesini sağlayabilirsiniz. Ve işte onu star yapan yanı bu şekillendirmenin yanında kaşlarınızı beslemesi. Seyrek kaşlarınızı güçlendirmesi.







Ayrıca benzerleri kaşlarda dökülme yapabiliyorken Brow Gel  paraben ve SLS içermediği için böyle bir sorun yaratmıyor.

Sabah makyajınızı yaparken uygulayın, gün boyu şeklini kaybetmeyen kaşlara sahip olun. ;) Blogumu takip edenler bilir. VAVENDU takipçisiyim. Aslında alışveriş yaparken özellikle internette memnun kaldığınız bir site varsa takipçisi olmanız çok normal. Hemen hergün vavendu.com'a girip göz atıyorum ne var ne yok diye. Eyeko için de tercih edebilirsiniz kendilerini...

Görüşmek üzere...




1 yorum:

  1. Hiç tanışmamıştım bu markayla, ilk ihtiyaçta göz atacağım!
    Dayanışma etkinliğinden geldim, bize de beklerim sevgiler^^

    YanıtlaSil